|
W ramach konferencji zorganizowane zostaną sesje plenarne, sesje tematyczne i sesje plakatowe,
na których prezentowane będą:
– referaty plenarne wygłaszane na sesjach plenarnych,
– referaty uczestników wygłaszane na sesjach tematycznych,
– referaty uczestników prezentowane na sesjach plakatowych. |
|
|
|
Decyzję o zakwalifikowaniu referatu do wygłoszenia w ramach sesji tematycznej lub prezentacji
na sesji plakatowej podejmuje Komitet Naukowy. |
|
|
|
Zgłaszanie udziału oraz referatu(ów) odbywa się przez stronę internetową konferencji, poprzez wypełnienie
formularza zgłoszeniowego i załączenie pliku rozszerzonego streszczenia referatu. |
|
|
|
Rozszerzone streszczenie referatu (o objętości 2 stron) należy przygotować zgodnie ze wzorem
zamieszczonym na stronie internetowej konferencji – w zakładce
do pobrania.
Rozszerzone streszczenia mogą być przygotowane w języku polskim lub angielskim.
Przesłane streszczenia będą stanowić podstawę kwalifikacji referatów przez Komitet Naukowy. |
|
|
|
Autorzy przesyłają pełny tekst referatu do opublikowania w zamówionym czasopiśmie po konferencji.
Pełny tekst referatu powinien być przygotowany zgodnie z wytycznymi redakcyjnymi czasopisma,
do którego został zakwalifikowany. Referaty będą podlegały recenzowaniu zgodnie z wymogami
redakcji czasopism. Publikowanie prac po konferencji w czasopismach jest organizowane
przez Komitet Organizacyjny. |
|
|
|
Pełna lista czasopism, w których będą mogły być opublikowane prace wygłoszone na Konferencji,
jest dostępna tutaj. |
|