Konferencje mają zasięg krajowy. Językiem obrad jest język polski. Konferencje stanowią forum transferu osiągnięć naukowych, technicznych i technologicznych (w dziedzinach określonych w zakładce Tematyka konferencji) między ośrodkami naukowo-badawczymi
i przemysłem krajowym.
Referaty będą opiniowane, kwalifikowane na sesje plenarne / plakatowe konferencji oraz rekomendowane do opublikowania w czasopismach / monografii zbiorowej przez Komitet Naukowy na podstawie streszczeń. Decyzje o zakwalifikowaniu referatu do wygłoszenia oraz skierowania do odpowiedniej sesji tematycznej będzie podejmował Komitet Naukowy.
Streszczenia referatów będą w formie wydawnictwa zwartego WAT.
Informacja o rekomendowaniu referatu do opublikowania w czasopiśmie lub monografii zbiorowej zostanie przekazana Autorom referatu. Autorzy zostaną zaproszeni do opracowania referatu w formie manuskryptu zgodnego z wymaganiami redakcji czasopisma lub monografii zbiorowej. Manuskrypty nadesłane w terminie do 30.11.2009 zostaną przekazane zbiorczo do redakcji wybranych czasopism lub monografii zbiorowej, poddane skróconemu procesowi recenzowania i – w przypadku pozytywnych recenzji – opublikowane w roku 2010 w zamówionych zeszytach czasopism lub monografii zbiorowej.
Wykaz zamówionych zeszytów czasopism i informacja o monografii zbiorowej
Czasopismo | OPJ1) | Dziedzina |
Journal of KONES Powertrain & Transport (http://www.ilot.edu.pl/) | 6 pkt | inżynieria mechaniczna |
Mechanik (http://www.mechanik.media.pl/) | 6 pkt | inżynieria mechaniczna |
Biuletyn WAT (http://www.wat.edu.pl) | 6 pkt | inżynieria mechaniczna |
Przegląd Mechaniczny (http://www.przegladmechaniczny.pl/) | 4 pkt | inżynieria mechaniczna |
Archives of Civil Engineering (http://ace.ippt.gov.pl/) | 4 pkt | inżynieria lądowa |
Inżynieria i Budownictwo (http://www.zgpzitb.org.pl/) | 4 pkt | inżynieria lądowa |
Monografia | OPJ | Dziedzina |
monografia zbiorowa | do 12 pkt (3 pkt za referat min. 12 stron) |
inżynieria mechaniczna inżynieria lądowa |
1) - OPJ – Ocena Parametryczna Jednostki